Als WereldvrouwenKoor zijn wij geen rijke vereniging. Één van onze doeleinden is echter om daar wanneer het kan, kostenloos op te treden voor andere stichtingen of verenigingen die net als wij niet zo draagkrachtig zijn. Op dat moment dragen wij zelf alle kosten. Dit willen we graag kunnen blijven doen, daarom is iedere kleine financiële bijdrage aan ons erg belangrijk! Door ons te steunen maak je niet alleen ons, maar ook een heleboel andere lieve mensen blij.

Kunnen we op je steun rekenen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om ons te steunen.

Je kunt bijvoorbeeld;

• éénmalig een vrijwillige bijdrage storten op onze rekeningnummer: NL54RABO 0308 600 703 t.n.v.Vereniging WereldvrouwenKoor.
  • Je kunt Vriend van ons worden en ons jaarlijks steunen met een bijdrage van minimaal €25,00.
  • Je kunt Sponsor worden en ons jaarlijks steunen met een bijdrage van minimaal €250,00.

Als Vriend of Sponsor krijg je korting op entreekaarten en wordt je op de hoogte gehouden van onze ontwikkelingen en activiteiten. Uiteraard word je desgewenst met logo en/of info vermeld op deze pagina. Andere mogelijkheden in overleg.